Livrarea produselor

Vânzătorul se obligă să livreze produsele în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător într-un interval de expediere a produselor de maxim 3-4 zile lucrătoare de la data primirii comenzii;

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor;

Politica de garanție și returnare a produselor

Toate produsele comercializate pe site-ul www.cadouripozitive.ro beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi și provin din surse autorizate de către fiecare producator în parte.

Clientul/Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

  • Produs care nu este conform cu specificațiile de pe site sau cu defecte de fabricație. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire cu alt produs sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă este agreată înlocuirea cu un produs având o valoare mai mare, clientul va plăti diferența. Totodată, dacă un produs are defecte de fabricație, se va solicita (prin email la adresa comenzi@cadouripozitive.ro) înlocuirea acestuia în termen de maxim 5 zile de la primirea produsului inițial. În astfel de situații, costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cadouri Pozitive.
  • Produse livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele comandate trebuie anunțată imediat telefonic sau prin email la adresa comenzi@cadouripozitive.ro iar clientul are obligația de a refuza recepția comenzii. Clientul poate să solicite returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Atunci când este aleasă înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cadouri Pozitive.
  • Renunțarea la comandă. Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la comandă, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 5 zile de la primirea produsului comandat. Cererea de returnare trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului și ale persoanei care l-a achiziționat. Pe lângă cerere se va furniza și copia după buletinul persoanei pe care a fost făcută factura.
  • Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua în următoarele condiții:
  1. În cazul în care produsele au un sigiliu – produsul trebuie returnat sigilat;
  2. În cazul returnării/înlocuirii produselor ca urmare a renunțării la comandă, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
  3. În oricare situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (certificate de garanție, etc.). Coletul cu produsul de returnat se va trimite înapoi spre Cadouri pozitive printr-o firmă de curierat rapid fără ramburs.
  4. Atunci când se realizează o comandă on line, clientul declară că a luat cunoștință și este de acord cu cele menționate mai sus, pentru că fac parte din Termeni și Condiții. Prețul produsului sau serviciului include taxa pe valoare adaugată care poate fi inclusă sau nu în prețul produsului, taxele de livrare și eventuale alte costuri suplimentare despre care sunteți informați și vi se cere acordul înainte de a apăsa pe butonul “cumpără”.
  1. Plata ramburs – în momentul în care primiți produsul, prin achitarea acestuia către reprezentantul firmei de curierat. Prin utilizarea acestei metode de plată, nu puteți trimite cadouri altei persoane.
  2. Plata Online cu cardul prin MobilPay –  Plata online cu cardul este realizată folosind serviciile MobilPay, cel mai sigur procesator de carduri și cele mai multe opțiuni de plată online din România. Datorită acestui fapt se asigură cel mai înalt grad de siguranță și confidențialitate a datelor dumneavoastră.
  3. Prin virament bancar cu ordin de plata în contul:

SC PERSPECTIVA POZITIVA SRL

IBAN: RO81BTRLRONCRT0379381301

CUI 15972511

Deschis la Banca Transilvania, sucursala Cluj Napoca.

Pe teritoriul României. Pentru livrarea produselor în afara României se vor verifica posibilitățile de livrare în prealabil și se vor discuta individual cu fiecare cumpărător în parte; de menționat ar fi în acest caz că transportul produselor costa mai mult chiar și în cazul livrării prin Poștă.

Confidențialitatea

Cadouri pozitive va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați.

Conform cerințelor legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice și completărilor ulterioare din 2018 privind politica GDPR, CADOURI POZITIVE are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați. Scopul colectării datelor este facturarea. Aveți obligația să furnizați datele, acestea fiind necesare pentru emiterea facturilor și confirmarea comenzilor. Refuzul dumneavoastră determină imposibilitatea onorării comenzilor. Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și nu sunt comunicate nici unui alt destinatar. Conform legii nr.677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă pe email către comenzi@cadouripozitive.ro.

Informații despre protecția datelor personale

Datele personale furnizate în mod voluntar vor fi folosite doar în măsura permisă de lege.

Datele dumneavoastră personale vor fi folosite, de asemenea, pentru comunicare. În plus, vă vom putea transmite mesaje de marketing prin e-mail pentru a vă informa de noi produse.

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadru legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceste informații prin care dorim inclusiv să vă ținem la curent despre modul în care folosim datele dvs. cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legatură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal pentru prestarea serviciilor în beneficiul dvs.

–  prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;

– soluționarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;

– returnarea produselor conform prevederilor legale;

– rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;

-asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebarile dvs. cu privire la comenzile dvs. sau la bunurile și serviciile noastre.

Pentru orice nelămuriri sau solicitări privind datele dvs personale vă rugăm să luați legătura cu noi folosind informațiile de pe pagina de contact.